Praca w Sprzedaży

Dyrektor ds. Sprzedaży

Dyrektor ds. Sprzedaży to osoba zarządzająca całym zespołem sprzedaży. To właśnie on tworzy długoterminową politykę handlową danej firmy. Do jego zadań należy więc kierowanie zespołem handlowym, kreowanie oraz wprowadzanie w życie strategii handlowej, pozyskiwanie nowych klientów...

Handlowiec

Zadaniami handlowca jest zdobywanie nowych klientów oraz ich perfekcyjna obsługa. Jego praca jest bardzo ważna, ponieważ dzięki niemu firma sprzedaje produkty lub usługi. Handlowiec sprawdza jaki jest popyt na produkt, bada dokładnie rynek, organizuje sieć sprzedaży. Zajmuje się również...

Przedstawiciel handlowy

Reprezentowanie firmy, przekonywanie, sprzedawanie i podtrzymywanie długotrwałej współpracy z klientem to główne zadania należące do kompetencji przedstawiciela handlowego. Praca w tym zawodzie opiera się na bezpośrednich kontaktach z klientami. Podczas spotkań przedstawiciel handlowy...

Przedstawiciel medyczny

Przedstawiciel medyczny to w zasadzie reprezentant firmy farmaceutycznej lub innej, produkującej sprzęt i artykuły medyczne. Jego podstawowym zadaniem jest promowanie oraz prowadzenie sprzedaży produktów danej firmy. Powinien więc dbać o nawiązywanie oraz utrzymywanie stałego kontaktu z...

Specjalista ds. zakupów

Firmy produkcyjne w dzisiejszych czasach muszą funkcjonować zgodnie z pewnymi założeniami, którymi są materiały produkcyjne dostarczane na czas do odpowiedniego miejsca oraz co bardzo istotne w odpowiedniej ilości, jakości, przy czym warunki cenowe powinny być możliwie jak najlepsze...

Telemarketer

Telemarketer jest osobą, która za pomocą telefonu zajmuje się obsługiwaniem, badaniem potrzeb klientów biznesowych oraz indywidualnych, a także sprzedażą produktów i usług różnych firm. Do obowiązków telemarketera należy więc przede wszystkim stały i systematyczny kontakt...

Doradca klienta

Doradca klienta to zawód bardzo uniwersalny, ponieważ zapotrzebowanie na specjalistów z dziedziny doradztwa jest duże w praktycznie każdej branży. Jednak istnieją określone cechy, które powinna posiadać taka osoba – zazwyczaj chodzi tutaj o umiejętności miękkie, takie jak wysoki...

Hostessa

Osoba pracująca na stanowisku hostessy odpowiedzialna jest za pomoc w działaniach promocyjnych w czasie wszelkiego rodzaju imprez organizowanych przez firmy - bankiety, targi, promocje, wystawy itd. W Polsce zawód ten wykształcił się stosunkowo niedawno, co związek ma z rosnąca troską o...

Specjalista ds. rekrutacji

Osoba obejmująca stanowisko specjalisty ds. rekrutacji i selekcji zajmuje się w swojej pracy szeroko pojętą rekrutacją. Są to działania związane z planami rekrutacji rozłożonymi w czasie i następnie ich realizacja. Specjalista przeprowadza rozmowy rekrutacyjne i wybiera najlepszych...